- Reklama -události
- Reklama -události

Kegelovy cviky nezlepší jen sex. Dokáží doslova změnit život

Redakce doporučuje

Při Kegelových cvicích se skloňuje zlepšení sexu a zabránění úniku moči. No jejich cvičení má význam pro všechny ženy. Jde o jednoduché cvičení, které zvládnete absolvovat i na krátké poradě. A přitom si nikdo nevšimne, že cvičíte. Akorát se budete mít lepší.

MaM 05.10.2021 13:00 cvičení, zdraví, aktivita, pohyb, životospráva, Foto: Shutterstock
Pravidelné cvičení a posilování svalů pánevního dna sestává z jednoduchých cviků.
Lepší zážitek z milování

Je samozřejmě jeden z důležitých aspektů. Nejde však jen o lepší využívání svalů vagíny. Dokážete partnera sevřít, vytvořit tlak, zlepšit tření a celá oblast bude mnohem více prokrvená. Více prokrvení znamená i víc pocitů rozkoše, které vašim klínem rozezní.

Připraví vás na porod

Kegelovy cviky se doporučují hlavně po porodu, abyste si zpevnily pánevní dno a zlepšily kondici v udržení moči. Pokud však cvičíte Kegelovy cviky, tak budete mít nejen kvalitnější intimní život před porodem, ale i jednodušší a lehčí přirozený porod.

podpoří střeva

Přestože se Kegelovy cviky vnímají jako cvičení pro intimní oblast, stahy svalů pánevního dna mají dosah až střevům, které stimulují a masírují. Zajistíte si tak lepší peristaltiku, méně nadýmání a kvalitnější a pravidelnější stolici.

Pause0% VolumeAd
procházka, les, pár, pes
ČTĚTE AJ
Rychlé tipy, jak si během podzimu vylepšit náladu. Každý jeden vám zkrášlí den
Proti bolesti zad

Možná jste dodnes netušili, že za bolestí páteře často stojí slabé břišní svalstvo a ochablé svaly pánevního dna. Páteř by prakticky neměla být nosným pilířem, ale měla by se opřít právě o pevné břicho a stabilní základ. Proto cvičením Kegelových cviků vytvoříte pevný základ svalů, které podpoří správné držení těla a sníží riziko, že vás budou bolet kříže.

Jak tedy na ně?

Nejde o žádné složité cvičení. Nepotřebujete k němu žádné náčiní a dokonce jej můžete cvičit sama a kdekoliv. Jde o pomalé uvědomělé stahování svalů pánevního dna. Je to pocit jako byste chtěli zadržet močení a svaly stahujete směrem nahoru. Sevřete jich co nejvíce na 6 – 8 sekund a uvolníte. Uděláte minimálně 10 opakování a váš intimní i běžný život nabudou vyšší kvalitu.

- Reklama -magazin
- Reklama -PR článek

Nejnovější články

O ženě, kterou čas změnil na legendu

Slovenské národní muzeumIN NOMINE CIVITATIS LEUTSCHA… O těch, kdo zanechali svou stopu.SNM – Spišské muzeum představuje další z osobností...
- Reklama -magazin

Více od autora

- Reklama -spot_img